Brak produktów
ZWROTY
W ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki mają państwo możliwość jej zwrócenia bez podawania przyczyny, pod warunkiem, że stan opakowań produktów będzie nienaruszony.
Po otrzymaniu produktu, zwracamy pieniądze za towar na wskazane przez klienta konto. Koszty przesyłki nie będą zwracane. Nie przyjmujemy zwrotów towaru wysłanych za pobraniem.
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
Każdemu klientowi przysługuje możliwość rezygnacji z zamówienia i pełnego zwrotu wpłaconej kwoty przed wysłaniem przedmiotu. Nie zwracamy pieniędzy za przesyłkę po wysłaniu zamówienia.
REKLAMACJA
Reklamacja produktów są przyjmowana wyłącznie gdy:
a) klient otrzymał inny produkt niż zamawiał;
b) klient otrzymał produkt, którego wygląd lub zapach sugerują, że jest on niepełnowartościowy lub uległ zepsuciu,
c) doszło do uszkodzenia produktu podczas transportu.
Reklamacji nie uwzględniamy w sytuacji, gdy wg oceny klienta produkt wykazuje za słabe lub za mocne działanie, ma zapach, wygląd lub konsystencję inną niż oczekiwał klient.
W przypadku, gdy produkty nie spełniają Państwa oczekiwań, prosimy o kontakt.
W przypadku, gdy chcą Państwo dokonać zwrotu lub reklamacji prosimy o uprzedni
kontakt telefoniczny (+48 67 349 2000)
lub mailowy (sklep@naturalne-piekno.pl)
WAŻNE:
Adres magazynu, na kótry nalezy kierować zwroty:
CALAYA
ul. Zamkowa 97
77-400 Złotów
Bądź na bieżąco